Yohei Ya
Yohei Ya är en japansk restaurang med sushi som specialitet. Take away eller ät i restaurangen.Beställningar kan göras i förväg per telefon. Du kan också köpa med dig asiatiska delikatesser från butiken. Då och då ordnas sushikurser, se anslag i restaurangen.
Adress:
Källgatan 11 B ,
72211
Västerås
Tel:
021-830300
De som går hit besöker även:
Andra sushi-ställen i närheten:
- Östra Mälarstran...
- Asian Sushi Bar
- Q-Wing Kee
- Rosegarden Neo Asian
- Sushi Heaven
- Sushi Yama
- Choys Garden
- Igor sushi
- Sushi Ayame
- Restaurang Soya
Betyg: 4Sushin är helt okej, en trea, men restaurangen får en fyra eftersom dom har annan god japansk mat också!
0 0 2011-03-25 kl. 10:01Betyg: 1Jag har testat igen(12mån. senare) men tyvärr så hoppar jag inte av glädje , håller med MikaelStröm ang smaklös misosoppa som brukar vara min favorit . Bitarna var ganska små men goda. Tyvärr så ser det inte så festligt ut med den där kebabkartongen man får vid takeaway man skulle kunna tro att det är gamla rester när man öppnat locket . Ingefäran var brun och såg ut som att den redan hade vart äten en gång och så var det tonfisken ´IGEN´ trådig senig dålig . Smaken var faktiskt okay men den delen av tonfisken ska inte användas. Som svar på frågan kommer jag inte ihåg Lien. Sashimi tror jag.
1 2 2013-11-08 kl. 19:55Betyg: 4Fräsch och god sushi i lagom stora bitar. Skulle dock önska ett lite mer varierat utbud än de gamla vanliga klassikerna.
0 0 2013-07-10 kl. 10:21Betyg: 5Efter renoveringen har de blivit mycket bättre. Otroligt god lunch buffé, blir aldrig besviken!!! Superbra verkligen. Mysiga lokaler också!
0 0 2015-03-26 kl. 11:45Betyg: 5Lunchbuffen är perfekt! Bra smak, ok pris ingen kö. Äter här minst en gång i veckan.
1 0 2014-10-18 kl. 08:39Betyg: 2Lyckades tyvärr aldrig ens få smaka sushin då det först var svårt att få till en beställning och vi behövde upprepa oss fyra - fem gånger per person(2 små sushi, den ena med omelett bytt till avokado och den andra med omelett bytt till räka) sedan krånglade det med kassaapparaten, och slutligen att deras kortläsare krånglade vilket gjorde att vi inte kunde betala och när jag sa att jag inte hade kontanter och inte heller kunde hämta så bara stod där utan att säga något vilket resulterade i att vi vände oss och gick ut igen. Trist!
0 0 2014-10-12 kl. 11:16Betyg: 11 h väntetid och mycket små bitar som inte satt ihop.
1 0 2014-08-08 kl. 17:22Betyg: 4Hi there, recently we change management. We have improved our service and also the quality of our food. Welcome to visit us! Thank you.
1 0 2014-07-26 kl. 10:29Betyg: 1Dålig service då det skulle kosta 5:-/bit att omvandla omvandla ickevegetariska bitar i en meny till vegetariska alternativ. Kan inte förstå hur det kan vara motiverat, förutom av ren girighet.
1 0 2014-05-24 kl. 07:48Betyg: 5Hej Zteffo81!
3 3 2013-01-14 kl. 21:57Jag är väldigt tacksam för din recension. Jag är ledsen att du blev missnöjd med vår tonfisk. Vi jobbar på med det. Vi är måna för våra kunders åsikter. Vi försöker alltid göra vårt bästa för kunderna och lyssnar på deras åsikter. Ni är alltid välkomna att skriva till mig om ni är missnöjda på något sätt. Min email adress är [email protected] eller ring 073- 9600429.
Får jag fråga dig vad är det för meny köpte du för 150kr med tonfisk i? Jag minns att vi har inte en sådan meny.
Lien Sturebrand