Välj kartsajt: sushi

Noble House Sushi och Izakaya

3.2 i snittbetyg (31)

Sushi, Sashimi och Japanska Varmrätter. Dryck: Sake, Shochu, Umeshu, micro-öl och Japansk whisky. Gör catering, bröllop, företagsevent, studentskivor. Har 16 års erfarenhet av japansk mat. Kontakta via tel: 031-286511 eller [email protected]

Adress: Billdalsvägen 2, Billdalsvägen 2 , 43655 Hovås
Tel: 031-286511
Recensera detta sushi-ställe...
klicka på en stjärna!
Working...

Recensioner av detta sushi-ställe:

Sortera efter: Relevans DatumBetyg: Bäst betyg Sämst betyg

  • Betyg: 1Otrevlig och icke tillmötesgående personal. Extremt dyr lunch och inte gick det att byta ut några av sushibitarna heller. Dessutom små bitar och väldigt långsam servering. Den förra avlånga lokalen var mycket trevligare. Nej, går bara hit när vi inte orkar åka närmare stan och köpa.

    2 0 2017-03-30 kl. 17:59
  • Betyg: 1sushin är bra men personalen vill jag inte ens kommentera. detta var absolut sista gången jag besöker noble house.

    4 3 2015-12-22 kl. 21:12
  • Betyg: 1God sushi men fruktansvärd personal. Kom dit en halvtimme innan stängning och de sa att sushin var slut så vi fick inte beställa några extra bitar, när vi bad kassörskan gå och kolla vad som fanns kvar ville hon inte ens gå in i köket och kolla. Så vi drog. Har ätit där flera gånger tidigare och minns att sushin är okej men personalen har noll känsla för service och borde hitta sig ett annat yrke kvickt. Riktigt dåligt! Blir inga fler besök här.

    2 3 2015-05-31 kl. 18:54
  • Betyg: 1Sushi OK, Stället OK Atmosfär OK
    Personal under all kritik, lägg ner

    4 3 2015-04-10 kl. 08:25
  • Betyg: 1Försökte oss på en lunch idag. Jag, min sambo och vår 5 månaders baby. Det blev kalla handen direkt. Ingen vilja att lösa logistik med barnvagn, ingen vilja att förklara menyn. Ett ocker av tillägg på menypriset för att byta räka mot lax (min sambo ammar). Otroligt att en restaurang väljer att anställa en så bitter och sur kassörska. Nej, Det var tredje gången vi vara där, 2 ggr katastrof bemötande på 1 månad. Lägg ner skiten eller ta en lite kurs i den där klassiska ´kunden har alltid rätt´, nu verkar ni köra mer på kunden ska väck filosofin. Hejdå, hoppas bokslutet visar rött.

    10 4 2014-10-23 kl. 20:37
  • Betyg: 1Bristen på konkurrens märks! Små portioner och tämligen alldagligt tillrett! Detta hade aldrig överlevt i centrum!

    4 2 2013-04-30 kl. 12:21
  • Betyg: 1Blev uppmuntrad att vänta med mina två barn utanför restaurangen före öppning i 5 min. Efter att de tagit emot min beställning och tagit betalt kom en annan person ut och meddelade att vi inte kunde äta i den helt tomma restaurangdelen eftersom det inte var anpassat för barn. Extremt otrevligt och ogästvänligt - har aldrig varit med om något liknande. Det är ju inte en stjärnkrog vi pratar om precis.
    Föreslår att ni sätter en skylt på dörren att barn inte är välkomna!

    4 15 2013-01-03 kl. 10:43
  • Betyg: 2Pyttesmå sushi, för lite ingefära och ingen! wasabi.
    Smaken helt ok
    Servisen jättebra

    0 2 2016-11-24 kl. 19:21
  • Betyg: 2Sushin är oftast bra men servicen är kass. Långsam och omständig personal alla gånger under senaste året jag varit där.

    0 2 2016-05-28 kl. 18:30
  • Betyg: 2Jättegod sushi med färska råvaror. Men, så fruktansvärt otrevlig personal. Jag begriper inte varför man väljer ett serviceyrke när man är så sur, grinig och tar i princip illa upp om man ber om lite mera wasabi. Jag betalar ju för det! En extra kläm wasabi kostar 10 kr.

    3 1 2014-02-09 kl. 09:19

De som går hit besöker även:

   Sushihuset
Stockholm